• Ενημέρωση για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

      Ενημέρωση για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο
    • Παρουσίαση βιβλίου

      Παρουσίαση βιβλίου
    • Πρόγραμμα μαθημάτων

      Πρόγραμμα μαθημάτων
    • Επίσκεψη στη Μονή Λαζαριστών

      Επίσκεψη στη Μονή Λαζαριστών
    • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

      ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ  ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ
    • Επίσκεψη στη Βίλα Μπιάνκα

      Επίσκεψη στη Βίλα Μπιάνκα
    • Ευχές

      Ευχές

Επίσκεψη στον Πολυχώρο πολιτισμού και παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος

Την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας  και με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μουρατίδου Αθηνά και συνοδούς καθηγητές τον κ. Λουλούδη Αθανάσιο, την κ. Μουρατίδου Καλλιόπη και την κ. Καλούδη Βασιλική, επισκέφτηκαν τον Πολυχώρο Πολιτισμού της πρώην Σχολής Τεχνών κι Επαγγελμάτων Χαμιδιέ Ισλαχανέ.

Στον Πολυχώρο πραγματοποιείται τη φετινή χρονιά εκπαιδευτικό πρόγραμμα, εμπνευσμένο από το μοναδικό παραμύθι (για μικρούς και μεγάλους) του Αντώνη Σουρούνη: Το μπαστούνι, στο πλαίσιο της περιοδικής έκθεσης που είναι αφιερωμένη στο βραβευμένο συγγραφέα που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη.

Είναι η ιστορία ενός δέντρου που έγινε τραπέζι και μαθαίνει πώς να ζει με τέσσερα πόδια, που όμως δεν κινούνται. Μια ιστορία για άλλα δέντρα που έγιναν πολυθρόνες, βιβλιοθήκες και πόρτες.  Μια ιστορία για τον άνθρωπο που όσα χρειάζεται  γύρω του τα καρφώνει για να τα κρατήσει. Μία ιστορία για το τι μπορεί και θέλει το κάθε δέντρο να γίνει, τι μπορεί και θέλει να γίνει ο καθένας από μας…

Η υπεύθυνη του προγράμματος, κ. Αρετή Κονδυλίδου, διάβασε το παραμύθι  εμπλέκοντας και τους μαθητές  σε αυτό με τη χρήση ποικίλων θεατροπαιδαγωγικών μεθόδων,  όπως ο αυτοσχεδιασμός και το παιχνίδι ρόλων.  Στο τέλος του προγράμματος  τα παιδιά με οδηγό τη φαντασία τους εκφράστηκαν ελεύθερα γράφοντας  τις προσωπικές τους επιθυμίες στην υποθετική πρόταση που έκλεισε τη δραστηριότητα.

 Αν ήμουν δέντρο , θα ήθελα να γίνω…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *