Οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας, μέσα από δράσεις κοινωνικής ευαισθητοποίησης και δημιουργικής συνεργασίας, γνώρισαν τη σημασία της κοινωνικής αλληλεγγύης, της προσφοράς και του εθελοντισμού. Επισκέφθηκαν το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου και τη δομή «Χαρίζω», ενημερώθηκαν για το έργο και τη λειτουργία τους και συζήτησαν τρόπους στήριξης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Παράλληλα, αξιοποίησαν συνεργατικά έγγραφα, ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία εργασιών και παρουσιάσεων.
Oι Δράσεις αυτές αναπτύχθηκαν, οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς από τους εκπαιδευτικούς Μπούζοντιτς Βασιλική, Μπόζα Γεωργία, Κούτελη Δημήτριο και Χριστοδούλου Ισίδωρο. Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της συνεκπαίδευσης, έγινε από τους μαθητές παραγωγή ψηφιακού υλικού στο μάθημα της Πληροφορικής υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Καλογεροπούλου Γεωργίας.


















































