• Απολογισμός σχεδίου δράσης «Μαζί αποδομούμε τα στερεότυπα!»

      Απολογισμός σχεδίου δράσης «Μαζί αποδομούμε τα στερεότυπα!»
    • Τελική εκδήλωση «Σχολεία για όλους: συμπερίληψη παιδιών προσφύγων στα ελληνικά σχολεία»

      Τελική εκδήλωση  «Σχολεία για όλους: συμπερίληψη παιδιών προσφύγων στα ελληνικά σχολεία»
    • Πρόγραμμα προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων 2023

      Πρόγραμμα προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων 2023
    • ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΙ- ενδοσχολική ημερίδα του 1ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων

      ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΙ- ενδοσχολική ημερίδα του 1ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων
    • Επίσκεψη της Γ’τάξης στο Μουσείο Κινηματογράφου

      Επίσκεψη της Γ’τάξης στο Μουσείο Κινηματογράφου
    • Συμμετοχή του σχολείου μας στην εκδήλωση «Ποτέ ξανά Θεσσαλονίκη-Αουσβίτς 80 χρόνια από την αναχώρηση του πρώτου συρμού»

      Συμμετοχή του σχολείου  μας στην εκδήλωση «Ποτέ ξανά Θεσσαλονίκη-Αουσβίτς 80 χρόνια από την αναχώρηση του πρώτου συρμού»
    • Οι πρόσφυγες συμμαθητές/ τριες μας μάς διδάσκουν τη γλώσσα τους! 21 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια ημέρα μητρικής γλώσσας

      Οι πρόσφυγες συμμαθητές/ τριες μας μάς διδάσκουν τη γλώσσα τους! 21 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια ημέρα μητρικής γλώσσας

Παρουσίαση πολιτιστικού προγράμματος «Κινηματογραφικό εργαστήρι: δημιουργία ιστορικού ντοκιμαντέρ»

Το Τμήμα Πολιτιστικών Θεμάτων διοργάνωσε και φέτος ένα Φεστιβάλ Καλλιτεχνικών Μαθητικών Συναντήσεων των σχολείων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης με τίτλο «Όταν η Τέχνη εμπνέει και ενώνει». Στις 8 Μαΐου 2018, στο Δημοτικό Θέατρο Αμπελοκήπων το  σχολείο μας παρουσίασε το πολιτιστικό πρόγραμμα που υλοποίησε τη φετινή σχολική χρονιά.

Οι μαθήτριες Γεωργία Λεπιδά του Γ2 και Αθηνά Χάιτα του Β3 παρουσίασαν με πολύ όμορφο τρόπο τα διάφορα στάδια δημιουργίας της ταινίας και προλόγισαν την ταινία «Norhan, ένα κερί στο σκοτάδι» με θέμα την προσφυγιά στους Αμπελόκηπους στο παρελθόν και το παρόν κερδίζοντας πολύ θετικές εντυπώσεις.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *