• ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑΣ 2023-2024

      ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑΣ 2023-2024
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

      ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
    • Ο Κινηματογράφος ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο

      Ο Κινηματογράφος ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο
    • Τί κάνω μετά το γυμνάσιο

      Τί κάνω μετά το γυμνάσιο
    • Τελετή αποφοίτησης της Γ΄ τάξης 2024

      Τελετή αποφοίτησης της Γ΄ τάξης 2024
    • «Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια»

      «Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια»
    • Σχολεία στον κόσμο

      Σχολεία στον κόσμο

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ. Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και…

το άρθρο συνεχίζεται

Ο Κινηματογράφος ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο

Στο πλαίσιο μιας προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια στο σχολείο μας με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την τέχνη του κινηματογράφου και την κατάκτηση δεξιοτήτων οπτικού γραμματισμού, πραγματοποιήθηκαν φέτος σε τμήμα της Γ τάξης οι ακόλουθες δράσεις:    Σύντομη εισαγωγή στην κινηματογραφική γλώσσα ξεκινώντας από τις απαρχές του…

το άρθρο συνεχίζεται

Τί κάνω μετά το γυμνάσιο

Τον Απρίλιο οργανώθηκε ημερίδα με θέμα «Τι κάνω μετά το Γυμνάσιο: ενημέρωση-συζήτηση-απαντήσεις»  στο σχολείο από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και την εκπαιδευτικό Αργυρού Ουρανία, που κλήθηκε στο σχολείο με εξειδικευμένες γνώσεις στον ΣΕΠ, όπου παρουσιάστηκαν σε power point τα κυριότερα στοιχεία της εργασίας των μαθητών και του συντονιστή της…

το άρθρο συνεχίζεται

Τελετή αποφοίτησης της Γ΄ τάξης 2024

Την Παρασκευή 24-5-2024 πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο η τελετή αποφοίτησης των μαθητών/τριών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου μας. Η τελετή διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου με την συμπαράσταση της Διευθύντριας κ. Αναστασίας Σιβρή και του Συλλόγου Διδασκόντων. Η εκδήλωση ξεκίνησε με ομιλία της Διευθύντριας της σχολικής…

το άρθρο συνεχίζεται

«Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια»

Στα πλαίσια της δράσης «Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια» , που πραγματοποιήθηκε με τους μαθητές του Γ3, γνωρίσαμε το επιτραπέζιο παιχνίδι < Οι άποικοι του Κατάν >. Εξασκήθηκαν σε μια σειρά λογικών συλλογισμών, στην εκτίμηση των παραμέτρων του παιχνιδιού και τη λήψη αποφάσεων. Στη συνέχεια κατασκεύασαν το ταμπλό του…

το άρθρο συνεχίζεται

Σχολεία στον κόσμο

https://padlet.com/ikatsaro1/padlet-wqzozskvwkxiy7nhΟι μαθητές του τμήματος Α3 του σχολείου μας, με την επίβλεψη της καθηγήτριας κ.Κατσαρού, υλοποίησαν τη δράση <Σχολεία στον κόσμο>, με θέμα το εκπαιδευτικό σύστημα της Νορβηγίας, της Αυστραλίας, της Κίνας και των Η.Π.Α. Οι μαθητές αφού χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε να ασχοληθεί με το εκπαιδευτικό σύστημα…

το άρθρο συνεχίζεται

CROCUS 2024

«Θα θυμάμαι για πάντα τα φυτά που φυτέψαμε στη μνήμη των παιδιών  που χάθηκαν» Αφιερώνουμε τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα CROCUS ιδιαιτέρως στα εβραιόπουλα των οποίων τα ονόματα ανασύραμε από αρχεία σχολείων της πόλης μας. Αυτά τα παιδιά »διέκοψαν φοίτηση» τον Μάρτιο του 1943, όταν ο εβραϊκός πληθυσμός της Θεσσαλονίκης υποχρεώθηκε να μετακομίσει στα…

το άρθρο συνεχίζεται

Ultra processed food

Στα πλαίσια της δράσης «Την υγειά μου για να έχω την διατροφή μου εγώ προσέχω» ασχοληθήκαμε με τα υπέρ-επεξεργασμένα τρόφιμα και τις επιβλαβείς συνέπειές τους στην υγεία μας. Τα υπέρ – επεξεργασμένα τρόφιμα είναι εκείνα που περιέχουν συστατικά «που δεν χρησιμοποιούνται ποτέ ή σπάνια στην κουζίνα ή κατηγορίες πρόσθετων που…

το άρθρο συνεχίζεται

Εργαστήρι δημιουργικής γραφής : από την ανάγνωση …στη συγγραφή

Είναι γεγονός ότι η εποχή μας χαρακτηρίζεται από το διαδίκτυο , την ανάπτυξη της τεχνολογίας , τους γρήγορους ρυθμούς. Χαρακτηριστικά που είναι εξ ορισμού αντίθετα από την ανάγνωση ενός βιβλίου, την καταγραφή των σκέψεών μας γενικότερα την επαφή τη δική μας αλλά και των μαθητών με τη γραφή. Ξεκινώντας λοιπόν…

το άρθρο συνεχίζεται