Εγγραφή μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Γραμμή τηλεφωνικής συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης
Οδηγίες σύνδεσης των μαθητών με την ηλεκτρονική τάξη eclass
Εγχειρίδιο χρήσης της eclass για τον μαθητή
Project Μύρτις- εκπαιδευτικό σενάριο Ιστορίας
Εικονικές διαδικτυακές επισκέψεις σε μουσεία
Εκμάθηση ελληνικών
Europeana
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Επιστήμης Τεχνολογίας Πολιτισμού ΕΚΤ
Ψηφιοποιημένο αρχείο Εθνικού Θεάτρου
Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας
Ψηφιακές περιηγήσεις
Εξ αποστάσεως συμβουλευτική υποστήριξη-Β΄ΚΕΣΥ
Enable-Ενδυναμώνω, Εγχειρίδιο κατά της σχολικής βίας
Κατάλογος κοινωνικών υπηρεσιών και φορέων
EduWeb project
Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR)
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Δίκτυο Άλφα
Καταστατικό Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Προγραμματισμένες δράσεις σχολικού έτους 2019-2020
- -Κάθε Τρίτη ημέρα συνεργασίας με το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας.
- -Την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου θα γίνει ενημέρωση από τη γιατρό του ΕΣΥ Α. Αδαμίδου για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος στους μαθητές όλου του σχολείου.
- -Την Πέμπτη και την Παρασκευή 5 και 6 Μαρτίου θα γίνει ομιλία στους μαθητές της Α΄και Β΄τάξης από εκπροσώπους του ΤΟΜΥ Αμπελοκήπων με θέμα: «Είμαι έφηβος/έφηβη! Τι μου συμβαίνει;» .
- -Την Πέμπτη και την Παρασκευή 19 και 20 Μαρτίου θα γίνει ομιλία στους μαθητές της Γ΄τάξης από εκπροσώπους του ΤΟΜΥ Αμπελοκήπων με θέμα: Πρώτες Βοήθειες
- -Την Πέμπτη 9 Απριλίου και οι τρεις τάξεις του σχολείου θα παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση του ΚΘΒΕ «Παραμύθι για δύο».
Βίντεο Πανεπιστημίου Κρήτης ΕΔΙΒΕΑ
Βίντεο ενημερωτικό: Επιστρέφουμε σχολείο-μένουμε υγιείς
#μένουμε ασφαλείς#μαθαίνουμε ασφαλείς-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-
Πρόσφατα άρθρα
Ιούλιος 2024 Δ Τ Τ Π Π Σ Κ « Ιούν 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Kατηγορίες
Αρχείο
Μεταστοιχεία
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/06/437255-720x350.jpg)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ. Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και…
Ο Κινηματογράφος ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/445907646_1954890861575951_3249449666648511864_n-780x350.jpg)
Στο πλαίσιο μιας προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια στο σχολείο μας με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την τέχνη του κινηματογράφου και την κατάκτηση δεξιοτήτων οπτικού γραμματισμού, πραγματοποιήθηκαν φέτος σε τμήμα της Γ τάξης οι ακόλουθες δράσεις: Σύντομη εισαγωγή στην κινηματογραφική γλώσσα ξεκινώντας από τις απαρχές του…
Τί κάνω μετά το γυμνάσιο
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/5f785ec9-bfc7-4835-b2f0-b434a760d918-780x347.jpg)
Τον Απρίλιο οργανώθηκε ημερίδα με θέμα «Τι κάνω μετά το Γυμνάσιο: ενημέρωση-συζήτηση-απαντήσεις» στο σχολείο από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και την εκπαιδευτικό Αργυρού Ουρανία, που κλήθηκε στο σχολείο με εξειδικευμένες γνώσεις στον ΣΕΠ, όπου παρουσιάστηκαν σε power point τα κυριότερα στοιχεία της εργασίας των μαθητών και του συντονιστή της…
Τελετή αποφοίτησης της Γ΄ τάξης 2024
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/1716835014589-780x350.jpg)
Την Παρασκευή 24-5-2024 πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο η τελετή αποφοίτησης των μαθητών/τριών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου μας. Η τελετή διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου με την συμπαράσταση της Διευθύντριας κ. Αναστασίας Σιβρή και του Συλλόγου Διδασκόντων. Η εκδήλωση ξεκίνησε με ομιλία της Διευθύντριας της σχολικής…
«Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια»
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/8034e3d3-bb7e-4b78-9824-3f7617cdca63-1-780x350.jpg)
Στα πλαίσια της δράσης «Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια» , που πραγματοποιήθηκε με τους μαθητές του Γ3, γνωρίσαμε το επιτραπέζιο παιχνίδι < Οι άποικοι του Κατάν >. Εξασκήθηκαν σε μια σειρά λογικών συλλογισμών, στην εκτίμηση των παραμέτρων του παιχνιδιού και τη λήψη αποφάσεων. Στη συνέχεια κατασκεύασαν το ταμπλό του…
Σχολεία στον κόσμο
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/Screenshot_91-780x350.png)
https://padlet.com/ikatsaro1/padlet-wqzozskvwkxiy7nhΟι μαθητές του τμήματος Α3 του σχολείου μας, με την επίβλεψη της καθηγήτριας κ.Κατσαρού, υλοποίησαν τη δράση <Σχολεία στον κόσμο>, με θέμα το εκπαιδευτικό σύστημα της Νορβηγίας, της Αυστραλίας, της Κίνας και των Η.Π.Α. Οι μαθητές αφού χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε να ασχοληθεί με το εκπαιδευτικό σύστημα…
CROCUS 2024
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/IMG-9f2abdbedec57acdb2493e25d3a27596-V-1-780x350.jpg)
«Θα θυμάμαι για πάντα τα φυτά που φυτέψαμε στη μνήμη των παιδιών που χάθηκαν» Αφιερώνουμε τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα CROCUS ιδιαιτέρως στα εβραιόπουλα των οποίων τα ονόματα ανασύραμε από αρχεία σχολείων της πόλης μας. Αυτά τα παιδιά »διέκοψαν φοίτηση» τον Μάρτιο του 1943, όταν ο εβραϊκός πληθυσμός της Θεσσαλονίκης υποχρεώθηκε να μετακομίσει στα…
Ultra processed food
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/1716321200922-5d69cae7-d702-48e4-a7c2-a770470fc100_1-767x350.jpg)
Στα πλαίσια της δράσης «Την υγειά μου για να έχω την διατροφή μου εγώ προσέχω» ασχοληθήκαμε με τα υπέρ-επεξεργασμένα τρόφιμα και τις επιβλαβείς συνέπειές τους στην υγεία μας. Τα υπέρ – επεξεργασμένα τρόφιμα είναι εκείνα που περιέχουν συστατικά «που δεν χρησιμοποιούνται ποτέ ή σπάνια στην κουζίνα ή κατηγορίες πρόσθετων που…
Εργαστήρι δημιουργικής γραφής : από την ανάγνωση …στη συγγραφή
![](http://1gym-ampel.thess.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/Στιγμιότυπο-οθόνης-2024-05-16-191148-780x350.png)
Είναι γεγονός ότι η εποχή μας χαρακτηρίζεται από το διαδίκτυο , την ανάπτυξη της τεχνολογίας , τους γρήγορους ρυθμούς. Χαρακτηριστικά που είναι εξ ορισμού αντίθετα από την ανάγνωση ενός βιβλίου, την καταγραφή των σκέψεών μας γενικότερα την επαφή τη δική μας αλλά και των μαθητών με τη γραφή. Ξεκινώντας λοιπόν…