• ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑΣ 2023-2024

      ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑΣ 2023-2024
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

      ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
    • Ο Κινηματογράφος ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο

      Ο Κινηματογράφος ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο
    • Τί κάνω μετά το γυμνάσιο

      Τί κάνω μετά το γυμνάσιο
    • Τελετή αποφοίτησης της Γ΄ τάξης 2024

      Τελετή αποφοίτησης της Γ΄ τάξης 2024
    • «Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια»

      «Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια»
    • Σχολεία στον κόσμο

      Σχολεία στον κόσμο

SID2022-Let’s surf safely the Internet!

Με επιτυχία γιορτάστηκε στο σχολείο μας η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022. Διοργανώθηκε μία διαδικτυακή εκδήλωση eTwinning με τον τίτλο SID2022-Let’s surf safely the Internet!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Μουρατίδου Αθηνά έλαβαν μέρους σε μία σειρά δραστηριότητων με θέμα: «Παραπληροφόρηση και Fake News».

Πιο συγκεκριμένα, συμμετείχαν σε ένα διαδικτυακό παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού που οργάνωσε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ σε συνεργασία με το Safer Internet4Kids. Μέσα από σταυρόλεξα , κρυπτόλεξα και λαβύρινθους οδηγήθηκαν στην ανακάλυψη του θησαυρού ο οποίος είναι η ΓΝΩΣΗ της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο. Η δράση ενσωματώθηκε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πραγματοποιεί το τμήμα με τίτλο ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ FAKE NEWS,με στόχο το μιντιακό γραμματισμό και την ικανότητα διάκρισης των ψευδών ειδήσεων στο διαδίκτυο και γενικότερα στα ΜΜΕ.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Παπαχρήστου Αθανασία γνώρισαν το Interland, ένα διαδικτυακό παιχνίδι περιπέτειας, όπου μπορείς να εφαρμόσεις στην πράξη τα κύρια διδάγματα σχετικά με την ψηφιακή ιθαγένεια και την ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Επίσης συζήτησαν σχετικά με τον διαδικτυακό εκφοβισμό και τους τρόπους αντιμετώπισης του κάνοντας χρήση ειδικού εκπαιδευτικού υλικού της δράσης «Γίνε ο ήρωας του Διαδικτύου».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *