• Επίσκεψη στο MOMus – Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

      Επίσκεψη στο MOMus – Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
    • ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

      ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
    • Επίσκεψη στο «Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης»

      Επίσκεψη στο «Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης»
    • 85ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός «Θαλής»

      85ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός «Θαλής»
    • ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ

      ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ
    • 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

      11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
    • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

      ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

SID2022-Let’s surf safely the Internet!

Με επιτυχία γιορτάστηκε στο σχολείο μας η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022. Διοργανώθηκε μία διαδικτυακή εκδήλωση eTwinning με τον τίτλο SID2022-Let’s surf safely the Internet!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Μουρατίδου Αθηνά έλαβαν μέρους σε μία σειρά δραστηριότητων με θέμα: «Παραπληροφόρηση και Fake News».

Πιο συγκεκριμένα, συμμετείχαν σε ένα διαδικτυακό παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού που οργάνωσε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ σε συνεργασία με το Safer Internet4Kids. Μέσα από σταυρόλεξα , κρυπτόλεξα και λαβύρινθους οδηγήθηκαν στην ανακάλυψη του θησαυρού ο οποίος είναι η ΓΝΩΣΗ της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο. Η δράση ενσωματώθηκε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πραγματοποιεί το τμήμα με τίτλο ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ FAKE NEWS,με στόχο το μιντιακό γραμματισμό και την ικανότητα διάκρισης των ψευδών ειδήσεων στο διαδίκτυο και γενικότερα στα ΜΜΕ.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Παπαχρήστου Αθανασία γνώρισαν το Interland, ένα διαδικτυακό παιχνίδι περιπέτειας, όπου μπορείς να εφαρμόσεις στην πράξη τα κύρια διδάγματα σχετικά με την ψηφιακή ιθαγένεια και την ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Επίσης συζήτησαν σχετικά με τον διαδικτυακό εκφοβισμό και τους τρόπους αντιμετώπισης του κάνοντας χρήση ειδικού εκπαιδευτικού υλικού της δράσης «Γίνε ο ήρωας του Διαδικτύου».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *