Στο πλαίσιο μιας προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια στο σχολείο μας με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την τέχνη του κινηματογράφου και την κατάκτηση δεξιοτήτων οπτικού γραμματισμού, πραγματοποιήθηκαν φέτος σε τμήμα της Γ τάξης οι ακόλουθες δράσεις:
- Σύντομη εισαγωγή στην κινηματογραφική γλώσσα ξεκινώντας από τις απαρχές του σινεμά.
- Αξιοποίηση οπτικοακουστικού και εκπαιδευτικού υλικού της ψηφιακής πλατφόρμας κινηματογραφικών ταινιών για σχολεία «Cinedu», του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.
- Αξιοποίηση της διδακτικής επίσκεψης στο Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και της συμμετοχής στην εκπαιδευτική δράση «Η κάμερα στο σεντούκι των αναμνήσεων. Κείμενα των μαθητών ανέβηκαν και στον ομοδοσυνεργατικό ψηφιακό πίνακα padlet.
- https://cinemamuseum.wetransfer.com/downloads/1ec3943124745a3c41b529d7dd3c477120240404105026/852430792f0aaf8181ab218911f71c4920240404105027/07ebbc?trk=TRN_TDL_01&utm_campaign=TRN_TDL_01&utm_medium=email&utm_source=sendgrid
- https://padlet.com/kalliopipou/padlet-jb6p3fl339xtexv6
- Συνεργασία του σχολείου μας με το Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ ( Παιδαγωγική IV- Κινηματογράφος και Εκπαίδευση) κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές συμμετείχαν σε οργανωμένο πρόγραμμα εφτά δίωρων που διεξήγαγαν φοιτήτριες του Τμήματος Κινηματογράφου και περιλάμβανε γνωριμία με : τα είδη του κινηματογράφου, την τέχνη του animation, τα βασικά είδη μοντάζ, τη συγγραφή και διόρθωση σεναρίου, τον πλήρη τεχνικό εξοπλισμό, ασκήσεις αυτοσχεδιασμού και θεατρικό παιχνίδι και τέλος το γύρισμα στους χώρους του σχολείου ταινίας μικρού μήκους («Bodies»), βασισμένης στην ιδέα ενός μαθητή.
- https://drive.google.com/drive/folders/1o0jtVXoCp8MJqs2MjLlFxORglTiH-63Z?usp=sharing