Στο πλαίσιο της αξιολόγησης του σχολείου, που αφορά στον άξονα «σχέσεις μαθητών μαθητριών» και στον άξονα «Ηγεσία- Οργάνωση και Διοίκηση της σχολικής μονάδας» πραγματοποιήθηκαν τέσσερις δίωρες ενημερώσεις των μαθητών/ μαθητριών της Α΄ τάξης σχετικά με τον Εσωτερικό Κανονισμό του σχολείου. Η ενημέρωση έγινε από τον διευθυντή κ. Δ. Αδαμίδη και τον εκπαιδευτικό Κ. Διμαμά στα τέσσερα τμήματα της τάξης, με ομαδοσυνεργατική μέθοδο. Χρησιμοποιήθηκαν:
- Προτζέκτορας (power point)
- Ερωτηματολόγια
- Διαμόρφωση της τάξης σε κύκλο.
Αφού παρουσιάσθηκε ο κανονισμός, οι μαθητές διατύπωσαν τις απορίες και τις απόψεις τους, απαντώντας σε δύο βασικά ερωτήματα, όπως αποτυπώνονται στον παρακάτω πίνακα:




Στη συντριπτική πλειοψηφία τους οι μαθητές δεν θα πρόσθεταν κανέναν νέο κανόνα, αφού θεωρούν ότι ο Κανονισμός καλύπτει όλες τις παραμέτρους της σχολικής ζωής: σχέσεις μαθητών/ μαθητριών, σχέσεις μαθητών- καθηγητών, σχολικό περιβάλλον, κ.ά.
Τέλος στην ανοιχτή συζήτηση, που ακολούθησε διατύπωσαν τους προβληματισμούς σχετικά με τις δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν στο Γυμνάσιο. Σταχυολογούμε κάποιες από αυτές:
- Θα επιθυμούσαν μεγαλύτερη ανοχή στην μικρή καθυστέρηση τους να μπουν στην τάξη την 1η ώρα ή τις ενδιάμεσες ώρες.
- Θεωρούν δύσκολη την παρακολούθηση των εφτάωρων. Τα θεωρούν εξαντλητικά.
- Θα επιθυμούσαν να πραγματοποιούνταν περισσότεροι περίπατοι (όχι μόνο 5/ ετησίως), περισσότερες εκπαιδευτικές εκδρομές και διδακτικές επισκέψεις.
- Θα ήθελαν να είναι το σχολείο τους ανεξάρτητο κτιριακά και να μην συγκατοικούν με το 1ο ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων.
- Θα προτιμούσαν τα διαλείμματα να είχαν μεγαλύτερη διάρκεια, για να προλαβαίνουν να καλύπτουν τις ανάγκες τους, να ξεκουράζονται και να αποφορτίζονται από το μάθημα.
- Θα θεωρούσαν πιο σύγχρονη τη μαθητοσυνεργατική διδασκαλία, ώστε ο καθηγητής να μην διδάσκει από την έδρα.
- Να χρησιμοποιούν τα κινητά τους σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, κ.ά.
Ο Εσωτερικός Κανονισμός είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του σχολείου και μία επιτομή του στον πίνακα ανακοινώσεων κάθε τμήματος.