• Φόρος τιμής στα θύματα των Τεμπών

      Φόρος τιμής στα θύματα των Τεμπών
    • Παγκόσμια ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο 7/2/25

      Παγκόσμια ημέρα ασφαλούς πλοήγησης  στο διαδίκτυο 7/2/25
    • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

      ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
    • ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

      ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ

      ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
    • ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΚΘΒΕ

      ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΚΘΒΕ
    • Επίσκεψη στο MOMus – Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

      Επίσκεψη στο MOMus – Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Εσωτερικός κανονισμός-Απόψεις μαθητών της Α΄ τάξης


Στο πλαίσιο της αξιολόγησης του σχολείου, που αφορά στον άξονα «σχέσεις μαθητών μαθητριών» και στον άξονα «Ηγεσία- Οργάνωση και Διοίκηση της σχολικής μονάδας» πραγματοποιήθηκαν τέσσερις δίωρες ενημερώσεις των μαθητών/ μαθητριών της Α΄ τάξης   σχετικά με τον Εσωτερικό Κανονισμό του σχολείου. Η ενημέρωση έγινε από τον διευθυντή κ. Δ. Αδαμίδη και τον εκπαιδευτικό Κ. Διμαμά στα τέσσερα τμήματα της τάξης, με ομαδοσυνεργατική μέθοδο. Χρησιμοποιήθηκαν:

  • Προτζέκτορας (power point)
  • Ερωτηματολόγια
  • Διαμόρφωση της τάξης σε κύκλο.

Αφού παρουσιάσθηκε ο κανονισμός, οι μαθητές διατύπωσαν τις απορίες και τις απόψεις τους, απαντώντας σε δύο βασικά ερωτήματα, όπως αποτυπώνονται στον παρακάτω πίνακα:

Στη συντριπτική πλειοψηφία τους οι μαθητές δεν θα πρόσθεταν κανέναν νέο κανόνα, αφού θεωρούν ότι ο Κανονισμός καλύπτει όλες τις παραμέτρους της σχολικής ζωής: σχέσεις μαθητών/ μαθητριών, σχέσεις μαθητών- καθηγητών, σχολικό περιβάλλον, κ.ά.

Τέλος στην ανοιχτή συζήτηση, που ακολούθησε διατύπωσαν τους προβληματισμούς σχετικά με τις δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν στο Γυμνάσιο. Σταχυολογούμε κάποιες από αυτές:

  • Θα επιθυμούσαν μεγαλύτερη ανοχή στην μικρή καθυστέρηση τους να μπουν στην τάξη την 1η ώρα ή τις ενδιάμεσες ώρες.
  • Θεωρούν δύσκολη την παρακολούθηση των εφτάωρων. Τα θεωρούν εξαντλητικά.
  • Θα επιθυμούσαν να πραγματοποιούνταν περισσότεροι περίπατοι (όχι μόνο 5/ ετησίως), περισσότερες εκπαιδευτικές εκδρομές και διδακτικές επισκέψεις.
  • Θα ήθελαν να είναι το σχολείο τους ανεξάρτητο κτιριακά και να μην συγκατοικούν με το 1ο ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων.
  • Θα προτιμούσαν τα διαλείμματα να είχαν μεγαλύτερη διάρκεια, για να προλαβαίνουν να καλύπτουν τις ανάγκες τους, να ξεκουράζονται και να αποφορτίζονται από το μάθημα.
  • Θα θεωρούσαν πιο σύγχρονη τη μαθητοσυνεργατική διδασκαλία, ώστε ο καθηγητής να μην διδάσκει από την έδρα.
  • Να χρησιμοποιούν τα κινητά τους σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, κ.ά.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του σχολείου και μία επιτομή του στον πίνακα ανακοινώσεων κάθε τμήματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *