• Τελετή αποφοίτησης της Γ΄ τάξης 2024

      Τελετή αποφοίτησης της Γ΄ τάξης 2024
    • «Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια»

      «Μαθηματική στρατηγική … στα επιτραπέζια παιχνίδια»
    • Σχολεία στον κόσμο

      Σχολεία στον κόσμο
    • CROCUS 2024

      CROCUS  2024
    • Ultra processed food

      Ultra processed food
    • Εργαστήρι δημιουργικής γραφής : από την ανάγνωση …στη συγγραφή

      Εργαστήρι δημιουργικής γραφής : από την ανάγνωση …στη συγγραφή
    • Διάκριση του σχολείου μας στον Πανελλήνιο διαγωνισμό Αφίσας «Βιώσιμη τροφή- Βιώσιμος πλανήτης- Γίνε η ΑΡΧΗ»!

      Διάκριση του σχολείου μας στον Πανελλήνιο διαγωνισμό Αφίσας «Βιώσιμη τροφή- Βιώσιμος πλανήτης- Γίνε η ΑΡΧΗ»!

1ο βραβείο στον 15ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning

Με πολλή χαρά πληροφορηθήκαμε ότι το έργο μας «EUnited, Spread the love!» κέρδισε μία ακόμη σημαντική διάκριση. Κατέκτησε το 1ο βραβείο στον 15ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning.

EUnited_Spread the love!

Publish at Calameo

PDF Embedder requires a url attribute

Η ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης (ΕΥΥ) της δράσης προκήρυξε τον 15o Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning με σκοπό την αναγνώριση των καλύτερων έργων eTwinning από πλευράς ελληνικών σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2019-2020.

Η αξιολόγηση των έργων, έγινε με βάση τα γενικότερα κριτήρια που έχουν καθοριστεί για την απόδοση Ετικέτας Ποιότητας, όπως αυτά καθορίζονται από την ΚΥΥ της δράσης eTwinning, τις πληροφορίες που υποβλήθηκαν από τον/την υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό μέσω της φόρμας συμμετοχής, αλλά, κυρίως, από τα αποτελέσματα του έργου στην κοινή πλατφόρμα συνεργασίας, το TwinSpace.

Η διαδικασία της αξιολόγησης πραγματοποιήθηκε από μέλη της Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.

Συγκεκριμένα οι αξιολογητές έλαβαν υπόψη τα ακόλουθα κριτήρια:

•Παιδαγωγική Καινοτομία: Πώς οι πτυχές του έργου μπορούν να θεωρηθούν πιο καινοτόμες και δημιουργικές όσον αφορά στο περιεχόμενο και τους στόχους, την προσέγγιση, τις δραστηριότητες και τη μεθοδολογία, τα τελικά προϊόντα, τη διάδοση και τη δημοσίευση.
•Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη:Πώς ενσωματώθηκε το έργο στην υπάρχουσα διδακτέα ύλη, καθώς και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.
•Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-εταίρων:Πώς επικοινωνούν και συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων, καθόλη τη διάρκεια του έργου (π.χ. όχι απλά με το να μοιράζονται τα αποτελέσματα αλλά συνεργαζόμενοι ενεργά).
• Χρήση της τεχνολογίας:Πώς το έργο αξιοποίησε και χρησιμοποίησε δημιουργικά τα εργαλεία των ΤΠΕ.
•Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση: Ποια είναι τα αποτελέσματα του έργου, πώς παρουσιάζονται αυτά, τι αντίκτυπο είχε το έργο στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα, γιατί το έργο αξίζει να βραβευθεί.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές και τις μαθήτριες της ομάδας eTwinning του σχολείου μας, κάποιοι από τους οποίους συνεχίζουν τις σπουδές τους στο Λύκειο. Να έχετε πάντα οδηγό το βασικό μότο του προγράμματος που δεν είναι άλλο από τα λόγια της μητέρας Τερέζας: «Η ειρήνη ξεκινάει με ένα χαμόγελﻨ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *